Tisztelt Ügyfelek!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.
Legfrissebb hírek
- 2021-01-26 Fakarbantartási munkálatokra számíthatunk az Ady Endre út környékén
- 2021-01-25 Kertészeti munkák akadályozhatják a forgalmat
- 2021-01-22 Újabb egyeztetés a frakcióvezetőkkel
- 2021-01-21 A magyar kultúra napja: Himnuszunk születésnapját ünnepeljük
- 2021-01-21 Kertészeti munkák akadályozhatják a forgalmat
- 2021-01-19 Lovak, flamingók, Édes Mackó
- 2021-01-19 Kerékpárral a nagyvilágban
- 2021-01-19 Tervek a budafoki tornacsarnokról